I LOVE MY BLOG
ITS OWN TO ME!

About Me

My photo
Melaka, Batu berendam di sungai, Malaysia
Hai I am 20 years old now,and emm I am blog users since in age 18.So the page will look like verry childish.Well you know..

Followers

Monday, October 3, 2011

Dalam Tawa Ada Tangis

Luahan hati hari ini berbeza dengan keadaan sebelumnya.Firstly aku cakap,aku memang teruk sebab ape aku kate aku teruk sebab aku rase diri aku lebih banyak kerburukkan dari kebaikkan.Memang dari luaran aku sentiase nampak happening tapi dalaman aku dah banyak terguris.Kadang2 terguris dengan kate-kate dan cara bergurau.Aku taktau itu cume perasaan aku atau aku yang berfikiran negatif.Sriously,aku memang seorang yang berfikiran negatif,seorang insan yang suka mengambil sesuatu kedaan itu serius even dalam keadaan bergurau.Aku minta maaf pada yang berkenaan.
    Aku selalu gelak tawe dalam keadaan apepon melainkan serius,disebabkan itu orang sekeliling hilang rase hormat dekat aku.Contoh,selalu berkate tanpe berfikir.shortform-sound direct.I dunno maybe i deserve to get that way on how they treat me.Dalam ketawa aku,memang air muka aku sentiase happy tunjukkan muka ketawa tapi dalam hati aku dah terlebih dahulu menangis sebelum aku mengalirkan air mata.Dalam diam,malam2 nangis terasa macam diri ini hina kesat air mata, sorang2 pujuk diri ni.Then bangun pagi buat macam seolah-olah tade ape yg berlaku.
  So aku memang mintak maaf kalau ade salah dan silap yang buat korang rase tak puas hati.I just a average human and life as a human.So its absolutely that im imperfect.Sorry.

No comments:

Post a Comment